Paranız yoksa can kurtaramıyor musunuz?

Paranız yoksa can kurtaramıyor musunuz?
Bundan 1 hafta önce 3 ev arkadaşı bir kedi buluyor. Kedinin kalın bağırsağı dışarı çıkmış, kedi bitkin ve kir içinde. Derhal bağlı oldukları Kadıköy Belediyesi'nin geçici bakımevine götürüyorlar. Kedinin iç/dış parazit tedavisi yapılıyor, kediye serum veriliyor ve kedi operasyona alınıyor.




Buraya kadar her şey yolunda görünüyor. Ancak kedi kontrole götürüldüğünde bağırsakta ödem oluştuğu için dikişler erken alınıyor. Eve götürülen kedinin kalın bağırsağı aynı akşam tekrar dışarı çıkıyor. 

İstanbul gibi veteriner klinigi bol bir şehrin, veteriner kliniği en bol ilçelerinden birinde, Kadıköy'de asıl ilginçlikler bundan sonra başlıyor. Gecenin bir yarısı 24 saat açık kliniklerin listesi aranıyor. 

1. Kliniklerden önce Moda Pati'ye gidiliyor. Moda Pati'deki görevli gece yarısından sonra gidilen klinikte yaklaşık 1 buçuk saat boyunca ilk müdahaleyi gerçekleştiriyor. Oldukça özenle kedinin enfeksiyon kapmaması için optimum şartları sağlamaya çalışıyor. Emeklerinin karşılığında hiçbir ücret istemiyor. Ancak operasyona alacak cerrahla görüştükten sonra 500 lira operasyon ücreti belirtiyor. Ve bu miktarın tek seferde ödenmemesi halinde operasyonun gerçekleşmeyeceğini söylüyor. Kediyi bulanlar bunu tek seferde karşılayamayacaklarını, kredi kartı kullanmadıklarını, gerekirse senet imzalayacaklarını söylüyorlar. Görevlinin eli kolu bağlı, bu talebi reddediyor.




2. Kedinin durumu kötü olduğu için diğer bir yakın klinik olan Friends Veteriner Kliniği aranıyor. Kısa ve net bir görüşmenin ardından operasyon ücreti tek seferde karşılanmazsa kedinin operasyona alınmayacağı söyleniyor. Umutlar azalıyor. 

3. Ardından tüm bu sürece tanık olmakla kalmayıp dahil olan Vegan Türkiye Twitter'dan bir takipçisi ile haberleşiyor. Sabaha karşı 4'te buluşuluyor ve Vetline Hayvan Hastanesi'ne gidiliyor. Yanımızda Twitter'dan bize yardım eden @onomatopeik olmasa orada da sorun yaşayacağız. Çünkü onomatopeik'in referansımız olması sebebiyle bazı avantajlarımız olduğu sonradan dile getiriliyor. Neticede Vetline Hayvan Hastanesi'nde kedi operasyona alınıyor ve hastanede müşahede altında tutuluyor. Ücretlendirmeyi 2 taksite bölebilecekleri söyleniyor. Ancak bunun teyidi için yeniden görüşme yapılması gerekiyor.

Veteriner hekimlik biz hayvan hakları savunucuları için en saygıdeğer mesleklerden biri. Verdikleri emeğin karşılığını almaları gerektiğini savunuyoruz. Ancak kimse masraftan kaçmazken, sadece taksitlendirme isterken - üstelik bunu yasal olarak güvenceye alabilecek birçok yol varken - bundan kaçan klinik sahipleri ve hekimlere karşı güvenimizi yitiriyoruz. 

Moda Pati'deki görevli bize nezaketle emek verirken operasyon ücretini taksitlendirmemeyi klinikte kimler istedi? Friends neden kedinin bağırsağı dışarıdayken bütün yolların önünü kapattı? İstanbul'da, Ankara'da veya diğer illerde bir can söz konusu olduğu halde sadece "peşin para"yı düşünen klinik sahipleri ve hekimler meslek etiğine uygun davrandıklarını düşünüyorlar mı? 

Bu yazı kesinlikle ticari itibar zedelemek amacıyla yazılmamıştır. Vegan Türkiye'nin Twitter hesabından yapılan rica üzerine düşünülerek ve kedinin sorumluluğunu alan yaşam hakkı savunucusu ile ortak karara varılarak süreci benzer tecrübeler edinmek zorunda kalabilecek insanlara aktarmak amacıyla yazılmıştır. Canı tehlikede bir kedinin hayatını ticari prensiplerle göz ardı eden kliniklerin afişe edilip edilmemesi ise ayrı bir mevzudur.

Kedinin Durumu

Kediyi ziyaret ettiğimizde kedinin operasyona bağlı olarak bir hayati tehlikesi bulunmadığı tarafımıza iletildi. Mama yiyor ve su içiyor. Dışarıya çıkan kalın bağırsağın yeniden dışarı çıkma riskine karşı kedi toplam 3 gün hastanede tutulmuş olacak. 

Artık 1 buçuk aylık dişi kediye yuva aranıyor.

Ölüm yasasına sessiz kalan veteriner klinikleri

Birçok veteriner kliniği, sokak hayvanlarını tedavi ettiren yaşam hakkı savunucuları ve merhametli insanlar ile çalışıyor. Bu klinik sahiplerinin ve çalışanlarının "tamamı" en azından işlerine duydukları saygı sebebiyle ölüm yasasına karşı yürüyüşlerde bizlerle olmalıydılar, bundan sonraki süreçte ölüm yasasına karşı desteklerini esirgememelerini diliyoruz. 



*Metnin tamamı VeganTürkiye'ye aittir. Yararlanılan kaynaklar ve alıntılar bağlantılarla gösterilmektedir.

Yorum Gönder

60 Yorumlar

  1. Benim de başımdan böyle bir durum geçti ve olay bulduğum kedinin ölümüyle sonuçlandı. Çok üzülmüştüm. Aslında bu duyarlı veterinerlerin bir listesi olsa çok iyi olur.

    YanıtlaSil
  2. Aynı şey benim de başıma geldi ve yine Moda'da Friends de... Diyaframı yırtılmış bir kedi götürmüştüm 1000 - 1200 tl gibi bir para istemişlerdi ameliyat için. Daha sonra kediyi Cihangir'de Pıtış veterinere getirdim. 300 lira dediler, tabii bu indirimli bir fiyattı. Ameliyatta ölme riski vardı fakat ameliyat olmassa da yaşayamayacktı. Maalesef ameliyatta öldü. Pıtış bizden sadece 100 tl aldı.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar veteriner hekimlere yüklenmeden önce biraz düşünün lütfen. gecesi gündüzü olmayan bir meslek ve düşünsenize gecenin bir yarısı herkes uyurken siz hizmet veriyorsunuz. bu hizmetin mutlaka bir bedeli olmalı. günümüzde artık senet, çek bunların hiçbir hukuki yaptırımı yok. 10 liralık bir seneti tahsil etmek için iş icra vs. ye kalırsa masrafı 7-8 lira oluyor. uğraşması da cabası. kimse kusura bakmasın o kliniklerin aylık masraflarına sıra gelince arkadaşım bu ay sen şu kadar sokak hayvanına yardımcı oldun almayalım demiyor, buna devlette dahil. vergisi, stopajı, kdv, sgk peşin peşin alıyor. ödeyemezseniz faizzz. hiçbir veteriner hekimin gördüğü yaralı,yardıma muhtaç bir sokak hayvanına kayıtsız kalacağını sanmıyorum. ancak başkası tarafından getirilen her sokak hayvanına yardımcı olamayacağı için bedel istemesi çok normal. burada veteriner hekimlere sataşmaktansa sokak hayvanlarıyla ilgili kanunların düzenlenmesi için mücadele etmek gerekir. sizlere soruyorum, sokak hayvanlarının tedavi ve rehabilitasyonları ile sorumlu özellikle belediye ve diğer kamu hekimlerine mesai bitiminden itibaren(17 den sonra)ve tatil günlerinde acil bir durum olduğunda ulaşabiliyormusunuz? ulaşabildiğiniz sadece özel klinikler ise bunun bedeli ödenmelidir. hayvanseverlik sadece kliniğe getirmek değil onun sorumluluğunu da almaktır. ama bizler hayvanseverliği şov yönü yüksek bir unvan olarak değerlendirdiğimiz için bizim şovumuzu beğenmeyenleri vicdansız, mesleğini ve hayvanları sevmeyenler olarak niteliyoruz. sizce mesleğini ve hayvanları sevenler kimler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığınız açıklama soruna çare değil bizzat karşı tarafı itibarsızlaştırmak oluyor. O hayvanı oraya getirenmi sorumlu ne demek bu eğer bir sorun varsa öncelikle sizin sorununuz ve sonrasında bizlerin sorunu. Ve özellikle o hayvanı oraya getirene şov yapıyorsunuz dediğin yerde zaten senin hayvan sorumluluğun bitmiş oluyor. Yazıklar olsun ki bu hizmeti sizden dinlenmiş oluyoruz. Sanada devletinde yazık. Burda bir doğru iş varsa oda o hayvanı getiren kişinin duyarlılığı o duyarlılık olmazsa sizin kapınızı açan olmaz akşama kadar transfer beklersiniz.

      Sil
    2. Yaptığınız açıklama soruna çare değil bizzat karşı tarafı itibarsızlaştırmak oluyor. O hayvanı oraya getirenmi sorumlu ne demek bu eğer bir sorun varsa öncelikle sizin sorununuz ve sonrasında bizlerin sorunu. Ve özellikle o hayvanı oraya getirene şov yapıyorsunuz dediğin yerde zaten senin hayvan sorumluluğun bitmiş oluyor. Yazıklar olsun ki bu hizmeti sizden dinlenmiş oluyoruz. Sanada devletinde yazık. Burda bir doğru iş varsa oda o hayvanı getiren kişinin duyarlılığı o duyarlılık olmazsa sizin kapınızı açan olmaz akşama kadar transfer beklersiniz.

      Sil
    3. Allah sizin elinize düşürmesin yazıklar olsun szin gibi zihniyete utanmasan dilenceksin ölümü bekleyen acı çeken bi hayvan sen para falan diyosun siz insansınız dimi hadi be ordan

      Sil
    4. Durum tam olarak bu zaten insan refahını düşünmek gibi bi meslek tanımları olan bir meslek maalesef veterinerlik ki mezbaha da çalışan veterinerler var. Ameliyat edilecek dostumuz henüz ameliyata girmeden peşinen para isteniyor yani paran varsa yaşar yasatirsin.aksi halde tüm kapılar yüzüne kapanir

      Sil
    5. Utanmadan birde cevap yazmışsın şovmuş yok bilmem neymiş ayıp sana insan kılığında ki maddiyat çı

      Sil
    6. @Adsız.. Yazıklar olsun be sana. Ne mikrop iğrenç bi insansınız.. ALLAH siz gibilerin belasını versin be insanlğmdan utanıyorum artk.. Ben hep veteriner olmak isterdim sırf bi hayvanın yaşamı siz vicdansz adilerin elinde olmasın diye... Keşke ALLAH benim canımı alsa da hiç bi hayvan dostumuza zarar gelmese diyorum hep inancnz olsun ben o meslekte olmuş olabilseydim maaş almazdm sırf canlar kurtaraym diye... Ve şöyle bişey ki benim 2 kedim var zor şartlar altndayz elimizden geldiğince iyi bakmaya çalışıyoruz eşimle. Kedi 2 gündür hırlıyor beni çok sevmesine rağmen yaklaştrmyor. Veterinere götüreyim diyorum ayağını incitmis 350 lira diyor.. Karantinadayz ne devletten ne iş yerinden bi gelir yok kira su dogalgaz desen cabası ne kadar s*ksak vatandaşa kâr diyorlar. ALLAH kahretsin ki elimiz kolumuz bağlı Kedim için canımı veren ben hiç bişey yapamıyorum... Siz vicdanszlar yüzünden göz yumuyorum kedimin ağrılarına... Ne diyim söylenecek söz bulamıyorum artk hakettiğiniz hayatı yaşamanız dileğiyle... !

      Sil
  4. veteriner oraya getirilen kediyi de görmüş oluyor, kendisi görmüş olsa yardım ederdi ama başkası getirirse edemez ne demek. yazıklar olsun böyle veterinerlere. devletin yaptığına daha da yazıklar olsun.. taksit istiyor insanlar sadece..

    YanıtlaSil
  5. sayın adsız, bedel ödemeyelim diyen olduğunu zannetmiyorum, emek veren emeğinin karşılığını tabii ki alsın. ancak ortada bir can sözkonusuyken ve durum bu kadar acilken ücreti peşin talep etme mantığına karşı çıkmışlar. bu yazının anafikri "neden para alıyorlar" değil ki. senet falan artık geçerli değil diyorsunuz ama ben bugün evime kredi kartsız taksitle buzdolabı fırın alabiliyorsam demek ki olabiliyor. bir canın tedavi masraflarını da taksitlendirebilmek bu kadar zor olmasa gerek.

    YanıtlaSil
  6. insanların parası olsa sanki çıkarıp ne gerekiyorsa yap demeyecek ne kadar cani bir yorum bu ya nasıl yazabildiniz böyle şeyleri yazıklar olsun size nasıl bir vicdana sahipsiniz ya yazık...

    YanıtlaSil
  7. Bence de önce, canlılın hayatı söz konusuyken gerisi teferruat olmalı.. yakın zamanda kedimi kaybettim.. olumsuz bir şeyde hemen suçlu aramak yersiz tabiki, ama ölümcül bir hastalığı yokken, aşırı ilaç yüklemesi ile ciğerlerini mahvettiler... zaten bir önceki gün birsürü para vermiştim.. ama sen acı çekerken karşı taraf hala kalan parayı düşünebilme hissisliğine sahip olması beni çok şaşırttı... maalesef,
    canla uğraşan mesleklere sahip olan insanların biraz daha duyarlı olmasını bekliyor insan..

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,
    Aynı durumu şu an dışarıda belki de bir haftadır acı acı miyavlamakta olan bir yavru kedi de gördüm. Ama ücretsiz ameliyat diye aratıp bu siteye girene kadar bunun bağırsağın dışarı çıkması olduğunu anlayamadım. Ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum, ameliyat ettirecek kadar param yok. Acaba kadıköy bakımevine mi götürsem diye düşünüyorum. Bir fikir verebilir misiniz, lütfen?

    YanıtlaSil
  9. Kadıköy Bakımevi ilgileniyor tabi ki ancak lütfen kediyi teslim ettikten sonra kedinin dosya numarasını alıp düzenli olarak arayın ve durumu ile ilgilenin.

    Bağırsak dışarıda olduğu için enfeksiyona oldukça açık oluyor. Bu gönderideki kediyi operasyondan kısa süre sonra tam da iyileşti derken enfeksiyondan kaybettik.

    Umuyoruz sizinki uzun ve sağlıklı bir ömre sahip olur.

    YanıtlaSil
  10. Ne olur yardim edin,kedimiz 3. Kattan dustu iki on patilerinde ciddi kırıklar var yuruyemiyor bile fakat ameliyat icin 1800 tl civari para istiyorlar,ama benim param yok ben bir yabanciyim kredi cekme sansim yok elimden birsey gelmedigi icin kahroluyorum ne olur yardim edin ;(

    YanıtlaSil
  11. mereba camımın önünde mama su verdiğim bi kedi var üç günlük bi kaybolmanın ardından sağ kalçasını götüremez bi şekilde döndü iki gündür veteriner veteriner geziyorum çekilen röntgenler sonunda kalçası kırılmış hayvan hastaneleri veterinerler aradım çok yüklü meblalar istiyorlar benimde durumum yok ne yapıcamı bilmiyorum o nu oyle gördükçe içim parçalanıyor lütfen yardım edın oyle hareketsiz yatıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya merhaba, bizimle veya diger hayvan haklari gruplariyla Facebook veya Twitter uzerinden bir ilan paylasirsan duyurmak icin elimizden geleni yapariz. Belki tedaviye katki saglamak isteyen veya farkli bir veteriner klinigi oneren cikar.

      Sil
  12. peki bu ilanı nasıl vericem konusunda yardımcı ola bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  13. Eğer bu yazı ticari itibarı zedelememek adına yazılmış olsa idi, isim belirtilmeden ana fikre dair yazılırdı diye düşünüyorum. Bir düşünmek lazım, neden klinikler bu hale geldi? Evet İstanbul'da bir sürü klinik var, ve bir sürü insan sürekli gidip kutu içinde kedileri, köpekleri bırakıp 5 dakika bankadan para çekeceğim gibi bahanelerle çıkıp gidiyor ve bir daha geri dönmüyorlar. Ya da tedavi amacıyla hayvanlarını bırakıp terk ediyorlar. Bir kliniğin malzemesi, kirası, elektriği, suyu birçok masrafı mevcut ve birçok klinikte hayvanlara destek oluyor. Fakat ne yazık ki bizim toplumumuzda bana yardım etmediyse kimseye etmiyordur algısı var. Bir hastaneye bile gittiğinizde sigortanız yoksa ya da ödeme yapamıyorsanız bakmıyorlar, bir hastaneye bir çocuğu terk ederseniz çocuk esirgeme kurumuna teslim ediyorlar, o hastane alıp çocuğa bakmıyor. Paranız yoksa ilaç dahi alamıyorsunuz kendinize, hasta oturmak zorundasınız. Kimse yazıktır günahtır diye ilgilenip destek olmuyor. Bu insanlar için de, hayvanlar için de geçerli ne yazık ki. İnsanlar sözde hayvan kurtarıyoruz diye başkalarının başına maddi manevi hayvanları yıkmasalardı, bugün bu noktaya gelinmezdi, güveni kıran da kliniklere milyarlarca borç takıp ortadan kaybolan, hayvanları nasılsa bakarlar diye terk eden insanlardır. Kimse yoldan geçen bir kişinin gerçekten terk edip etmeyeceğini ya da ödemesini düzenli yapıp yapmayacağını bilemiyor, kimsenin alnında yazmıyor bunlar. Bu yüzden biraz daha mantıklı olup ifşa edercesine insanları suçlarcasına yazı yazmadan evvel, daha etik davranılması taraftarıyım şahsen. Kaldı ki hastaneler ücretleri neyse çatır çatır alırlarken, veteriner kliniklerinin çoğu liste fiyatı olmasına rağmen altında ücretler alıp indirimler de yapıyorlar. Bazen para almadıkları dahi olabiliyor. Bunun kotasını belirlemek kendi bilecekleri iş. Bana yardım etmedi, bana güvenmedi diye insanlar suçlanmamalı. Belki senden önce başkalarına yardım edip o ayki sınırlarını doldurmuştur insanlar, ya da belki senden önce 100 kişi borç takıp kaçmıştır, hayvan terk etmiştir. Kendimizi tek sanmayı bırakalım artık, 1 hayvan da başına kalsa ne olacak sanki diyen çok kişi var, ama her ay yüzlerce insan girip çıkıyor bir kliniğe, bunların yarısı ödeme yapmasa veya yarısı hayvan terketse o klinik batar. Senelerce ağır dersler okuyup hekim olmuş insanların da emeğinin karşılığını almak hakkı. Ne yazık ki ülkemizde ne emeğe saygı var, ne bilgiye saygı var ne de canlıya. Belki de kendimiz hastalanıp hastaneye gittiğimizde koşulsuzca oranın kuralları neyse ona göre davranıp, konu hayvan olduğunda candır vicdandır para alınmamalıdır edebiyatına girerek hayvanları kendimizden küçük görüyoruzdur farkında olmadan kimbilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala yazı yazıyorsun arkadaşım sen açıkça hayvanları bu kliniklere getirmeyin de daha anlaşılır olsun. Tamam biz mesajı aldık paranız yoksa bırakın ölsün hayvanlar diyorsunuz. Bizde sizde bu mesleğe layık kuruluşlar değildiniz diyoruz bukadar net. Şimdi biz insanlar bunu her fırsatta dile getiririz. Bizim gibi duyarlı devlet yetkilileri sesimizi duyarsa sizin işletmeleri kapatır işe yarar işletmelere yolumuza devam ederiz. Taksit yapamadın diye ver yansın ediyorsun burda.

      Sil
  14. Sadece hayvanlari gercekden sevenler veteriner olmali aksi durumlarda olayi ticarethaneye dokuyorlar Allah larindan bulsunlar..

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Herkeze, Benim oğlum 7 aylık bir Bull Terrier görenler ona tavşan,eşek,fare hatta domuz benzetmesi yapıyorlar aynaya bakmıyorlar herhalde bu yakıştırmaları yapanların alayından daha sevimli ve güzel benim oğlum ben 2. sahibiyim daha önce şiddet görmüş herhalde sol arka ayağı kırık durumda yada yanlış kaynamış ve onu çok zorluyor işssiz olduğum için belli bir gelirim yok ben yemeğini,suyunu ve en önemlisi SEVGİM'i eksik etmiyorum kesinlikle ama durumu beni çok üzüyor yardımsever biri ve ya birileri bana yazarsa sevinirim kimseye dilenci gibi bedava tedavi yapın demiyorum elimden gelen maddi manevi herşeyi üstleneceğim ama veterinerlerin çoğu para para para modundalar umarım hayırsever birisi çıkar herkeze iyi günler...

    YanıtlaSil
  16. Veteriner hekim olmak hele bizim gibi ulkelerde zor iş. Ama bir mesleği seciyorsan pek cok kosulu kabul ediyorsun sayilir. Sonra yok para yok vergi yok stopaj diye hayvan hayatini bir kumar masasi gibi ortaya suremezsin. Ki onlarca veteriner tanidim eminim yollari tesadufen vet. Fakultesine düşüp mezun olmuslardi. Ayrica sizlanmayi kesip gidip mucadele edin arkadaşım. Mucadele edin orgutunuzle vergiden stopajdan muaf olun. Acik ve net kliniklerinizde servet sahibi oldugunu düşündügunuz hayvanseverleri soyacaganiza mesleginiz icin mucadele edin. Aglamayla emzik bile alamazsiniz .

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Beyefendi / Hanımefendi,

    Dünyanın herhangi bir yerinde 1 yıldan 40 yıla kadar geri ödeme süresi süresince yıllık minimum faiz oranları% 3 gibi düşük olan özel ve ticari krediler sunuyoruz. Ve 2.000 $ ila 100.000.000.00 USD aralığında kredi veriyoruz. Kredilerimiz iyi sigortalıdır ve maksimum güvenlik önceliğimizdir, ilgilenen kişilerin bugün bizimle e-posta ile (albrightfund@gmail.com) iletişim kurmaları gerekmektedir.

    İLK BİLGİ GEREKLİ

    Ad Soyad....................................

    Kişisel Telefon Numarası ............................

    Ülke ...........................................

    Adres......................................

    Belirtmek, bildirmek..............................

    Yaş.............................................

    Daha önce başvuruda bulundunuz mu? .......................

    Medeni hal.................................

    Kredi olarak ihtiyaç duyulan kredi miktarı .....................................

    Kredi Süresi .................................

    Meslek .......
    Şimdi bize ulaşın albrightfund@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Dikkat.

    Acilen kredi almaya ihtiyacın var mı? İyi niyetle ve% 3'lük faiz oranı ile kredi arayan ilgilenen kişilere kredi veriyoruz. Cidden acil bir krediye ihtiyacınız var mı? O zaman doğru yerdesin. İş kredisi, kişisel kredi vb. Veriyoruz. Talebinizi karşılamak ve maddi sıkıntıdan yola çıkmak için kredi talebiniz için bizimle iletişime geçin. Bugün e-posta ile bize ulaşın: kontaktsofortfinanzen@gmail.com

    Yanıtınızı beklerken teşekkürler.

    Sofansa Finanzen Kredisi.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,

    Bu, kredi veya finansman arayanlara hayati bir mesajdır. Bu,% 3'lük çok düşük bir oranda kredi veren özel bir firmadır. Hizmetlerimiz çok hızlıdır ve teslimat durumu% 100'dür. Buradan müracaat ederseniz, daha fazla kişiyi davet edip başkalarına tanıklık edeceksiniz. Kötü kredili insanlar, işsizler, iş şirketleri, istihdam edilenler, gayrimenkul yatırımcıları, öğrenciler, iş adamları ve kadınları ve diğerleri için kredi öneriyoruz. Sadece mustafacapitals@gmail.com adresinden bizimle iletişime geçin. Şartlar ve koşullar size derhal e-postayla gönderilecektir. Allah adına selamlar.

    Saygılarımızla,
    Mustafa.Bello

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Ben Bay Jonathan Albert Mak, hayat zamanlı fırsat kredileri veren özel kredi borçlusuyum. Borçlarınızı temizlemek için acil bir krediye, işiniz için bir Sermaye Kredisine ihtiyacınız var, Bankalar ve Diğer Finansal Kurumlar tarafından reddedildi, Bir Konsolide Kredi veya İpotek, Öğrenci Kredisi, Araba Kredisi, Sözleşme Kredisine mi ihtiyacınız var? Artık ara, çünkü tüm maddi sıkıntılarınızı geçmişin bir parçası haline getirmek için buradayız. Mali yardıma muhtaç kişilere, krediniz yetersiz olan veya faturalarını ödemek için paraya ihtiyacı olan kişilere borç veriyoruz. Düşük Düzeyde% 2 oranında faiz uyguluyoruz. Bu aracı, güvenilir ve fayda sağlayıcı yardımlar yaptığımızı size bildirmek için kullanacağım ve Size kredi vereceğiz. Teşekkür ederim, lütfen bugün bize ulaşın: jonathanalbertmak@gmail.com
    Jonathanalbert88@outlook.com

    YanıtlaSil
  21. Bir krediye ihtiyacın var mı? Eğer evetse! Küçük ve büyük krediler için Ocean Finance ve Mortgages Limited ® ile temasa geçin. % 2 faiz oranıyla kredi veriyoruz. Bugün bize oceanfinance459@gmail.com adresinden e-posta yoluyla ulaşın. Biz de veriyoruz. Bireyler ve şirketler için 100 milyon Pound'a 5 bin Pound, kredi herkese milletten bağımsız olarak açıktır.

    YanıtlaSil
  22. FATİH HAYVAN HASTANESİ sokak hayvanlarına ücretsiz bakıyorlar 02125213400

    YanıtlaSil
  23. FATİH HAYVAN HASTANESİ 0212 5213400 SOKAK HAYVANLARINA ÜCRETSİ TEDAVİ YAPIYORLAR

    YanıtlaSil
  24. Do you need Financial Assistance?
    Please, contact us for more information: hidayahfactor@gmail.com
    Do you seek funds to pay off credits and debts?
    Please, contact us for more information: hidayahfactor@gmail.com
    We give out loan with an Interest rate of 1.00%
    Please, contact us for more information: hidayahfactor@gmail.com

    WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS.
    Do you need Financial Assistance? We can help you
    We give out loan with an Interest rate of 1.00%
    Please, contact us for more information: hidayahfactor@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Do you need Financial Assistance?
    Please, contact us for more information: hidayahfactor@gmail.com
    Do you seek funds to pay off credits and debts?
    Please, contact us for more information: hidayahfactor@gmail.com
    We give out loan with an Interest rate of 1.00%
    Please, contact us for more information: hidayahfactor@gmail.com

    WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS.
    Do you need Financial Assistance? We can help you
    We give out loan with an Interest rate of 1.00%
    Please, contact us for more information: hidayahfactor@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Benim faturaları ödemek için benim kredi var nasıl HAKKINDA ANLATTIKLARI

    Herkese Merhaba,
    Ben düşündüm ne zaman benim ve ailem için genel yatırım yapmıştır için çok minnettarım çünkü ben esta tanıklık yazıyorum adıyla Ivan Carlos değilim, hiçbir umut et yoktu ve ailem bize bir kredi kredi ile tekrar canlı hissettirmek % 2 faiz oranı çok düşük oran. Eh ben Knew tüm sökük ve nihayet bir borç Tanrı bulana kadar paramı aldı son üç ay içinde benim borçlarını yerleşmek bir kredi arıyor ziyaretinde. Ben internette gerçek kredi kredi hala var o hiç düşünmemiştim ama orada herhangi bir miktar kredi arıyoruz Ben tarafından bir e-posta Kredi şirkete tavsiye ederim eğer öyleyse benim en büyük sürpriz Onlar kadar zaman kaybetmeden bana kredi verdi E-posta: investmentglobalfinace@gmail.com ve dolandırıcılığı internet ücretsiz olması.

    YanıtlaSil
  27. her veteriner klinik ve her veteriner hekim sokak hayvanları için yardımcı olmaya elinde olan imkanlar dahilinde indirim yapmaya/ücret almamaya zaten çalışıyordur. bir çoğu öğrencilik yada yeni mezun zamanlarında sokak hayvanları ile ilgilenen kuruluşlarda emekleri için 3 kuruş gelir elde etmeden de çalışmışlardır. burda olay o veteriner kötü bu veteriner pahalı diye eleştirmek yada insanlara laf atmak değil sokak hayvanlarıyla ilgileniyorsak onların elinden geleni yapmasını istediğimiz gibi bizde elimizden geleni yapmamız gerekmektedir. sokakta bulduğumuz kediyi kliniğe götürüp ben vicdani görevimi yaptım buraya getirdim gerisini siz yapın vicdan yada hayvan severlik değildir. arkadaşın birinin yazdığı gibi şovmenliktir. veteriner fakültesinde bile elinde olan bir fiyat listesini uygulamakla ve bu listedekileri bildirmekle yükümlü hekimler tarafından işlemler yapılmaktayken bir odaya bağlı resmi özel kurumlardan ellerindeki listeleri yok saymalarını istemek kendimiz hastaneye gidip benden para istemeden işimi yapın demek yada benim aracım yok bana araba hediye etsin devlet demek kadar saçma. evet hayvan seviyoruz sokak hayvanlarına elimizden gönlümüzden geldiğince yardım etmek istiyoruz ama bu hayvanı a noktasından alıp b noktasına atmakla ve başkası ilgilensin benim elimden bu kadarı gelir demekle olmaz. devlet barınakları kötü şöyle yapıyolar böyle yapıyolar diyerek şikayet edip veteriner fakültesi gibi o insanların eğitim gördüğü bir kurumu bir çok nedenden memnun kalmadık diye aşşağıladıktan sonra gittiğimiz özel kliniklerin yaptıkları işlerin emeklerinin hakkını sorgulamak kimseye düşmez. elimizden gelen yardımı yapar onların elinden geleni bekleriz gerisi laf kalabalığı insanları fişlemek belkide çok iyi olan bir insanı bir tek cümle yüzünden suçlu ilan etmektir. herkes sadece kendi davranışından sorumlu başkasını -ne hekim ne de hayvansever/sahibi- ezmeden yargılamadan önce kendi davranışlarımıza bakmak gerekir.
    bu kadar şeyi sokak hayvanlarıyla ilgilenmeye çalışan evinde kendi kedisi olan bir yandan da öğrencilik yapmaya çalışan bir insan olarak söylüyorum

    YanıtlaSil
  28. Yukarda adsız nick’yle bi arkadaş direk ben veterinerim demiyorsun kıvırdıkça kıvırıyorsun ve diyorsunki vs va vs.boş laflar o zaman insanlar yaralı yada ihtiyacı olan bi canlı görürse direk öldürsün daha iyi diilmi..belli bi süre sonra onların nüfusuda bayağı bi azalır yani.sende kliniğinde kendi kendini tımar edersin artık..nasıl fikir

    YanıtlaSil
  29. İyi günler,

    Herhangi bir krediye ihtiyacınız var mı? Biz dünyanın en hızlı kredi şirketiyiz. Şirketimizden% 3'lük bir faiz oranı ile kredi alma şansınız. Kredilerimiz güvence altına alınmıştır. Birkaç dakika içinde hızlı krediler. Şu anda bir kredi teklifi almanız gerekiyorsa bugün bize ulaşın. İsterseniz, bize e-posta yoluyla bir borç almak için bize dönün: cashloanaccess@gmail.com

    Bu nedenle, krediniz için gerçek kahraman, güven ve etkin borç verme şirketi ile iletişime geçmenizi öneririz. Hem bireyler hem de devlet tarafından büyük etkinliğimizin farkına vardım.

    Bir kredi almak için e-posta yoluyla ilgileniyorsanız lütfen bize geri dönün: cashloanaccess@gmail.com

    Saygılarımızla,
    Bay Micheal Smith.


    YanıtlaSil
  30. Aşağıdakileri içeren çok çeşitli finansal hizmetler sunuyoruz: İş Planlaması, Ticari ve Gelişme Finansmanı, Mülkler ve İpotekler, Borç Konsolidasyon Kredileri, Ticari Krediler, Özel krediler, Bireyler, şirketler ve kurumsal kurumlar için yıllık faiz oranına sahip Konut Finansmanı Kredileri. Aileniz için en iyisini alın ve Genel Kredi programımızla birlikte hayalinizdeki evin sahibi olun. İlgilenen başvuru sahipleri BBM INVITE yoluyla bize ulaşmalıdır: {D8980E0B}
    Sadece WhatsApp: [+ 44] 7480 729811
    Tel .... [+ 44] 7480 729811
    E-posta: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    YanıtlaSil
  31. biz pluto güven şirketiyiz,% 3 faiz oranında kredi sunuyoruz. kredi arıyorsanız, daha fazla bilgi için bize ulaşın.
    e-posta: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +1 (847) 453 9904

    YanıtlaSil
  32. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin Via E-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil
  34. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhaba görüntüleyici

    Biz profesyonel tüccarlar, her hafta forex ve ikili yatırım yapan yatırımcılarımıza 200 $ kadar az yatırım yapabileceğiniz ve haftada 2000 $ kazanmaya başlayabileceğiniz yatırım platformumuz hakkında daha fazla bilgi vermeyi çok seveceğiz. Bu convid-19 virüsünden önce ve sırasında teklif, eğer bu koronavirüs nedeniyle finansal zorluklardan geçiyorsanız ve faturaları ödemek için yardıma ihtiyacınız varsa, sadece kendiniz için uygun bir yatırım planı seçin ve haftalık kar elde etmeye başlayın

    7 günde 2000 $ kazanmak için 200 $
    7 günde 3.000 $ kazanmak için 300 $
    7 günde 5.000 $ kazanmak için 500 $
    7 günde 10000 $ kazanmak için 1000 $
    7 gün içinde 50.000 $ kazanmak için 5000 $

    Yatırımınıza şimdi başlamak için
    WhatsApp: +15022064419 veya e-posta tradewithcarlos2156@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Herkese merhaba. Halihazırda saf kalp kredilerinden kredi almış kişilerden gelen yorumları gördüm ve onların tavsiyeleri doğrultusunda başvurmaya karar verdim ve sadece birkaç saat önce kendi kişisel banka hesabımda talep ettiğim toplam tutarı 100.000 € onayladım. Bu gerçekten harika bir haber ve gerçek krediye ihtiyacı olan herkese e-postaları (elenanino0007@gmail.com) aracılığıyla başvurmalarını tavsiye ediyorum. Şimdi talep ettiğim krediyi aldığım için mutluyum.

    YanıtlaSil
  37. Evet, kredi almanız için bir fırsat

    Evet, kredi almanız için bir fırsat, Milano'da yaşıyorum, benim adım Maria Robert, bugün tarih oldu, bir milyon yıl sonra silinmeyecek bir anı, bankam 85,000.00'i firmaya çağırdığında çaşırdım. euro banka hesabıma transfer edildi. Bay Lance Williams'a info_ramsayloaninvestment@yahoo.com aracılığıyla mali yardım için teşekkür ederim. Geçen Cuma, borçlarımı ödemek ve oğlumun diz çökme operasyonu için acil kredi arıyordum, bu sitede arama yaparken Bay Lance Williams'ın insanlara mali yardım konusunda yardım ettiğini ve sorulacük douglar yardınır e-mail adreslerini kopyaladım ve başvurumu info_ramsayloaninvestment@yahoo.com üzerinden gönderdim, Şirket avukatı bana kredi koşullarını ve birkaç saat içinde imzalamak için sözleşmeyöni e-postayla g sonra para banka hesabıma aktarıldı. bugün hayatımın en güzel günü nihayet borçlarımı ve oğlumun diz çökme ameliyatını ödeyebiliyorum. bu gönderi mutlu bir anneden. Bu fırsatı bugün bu şirketle iletişim kurmak için yardıma ihtiyacı olan kişileri bilgilendirmek için kullanıyorum. Yardıma muhtaç insanlara yardım etmek için gerçekten çok çalışıyorlar, güvenilirler. size finansal özgürlük ve mutluluk getirecekler. onlarla hemen bu e-mail ile iletişime geçin Ayrıca Mevcut, Whatsapp İletişim +1 321 522 0819 size finansal özgürlük ve mutluluk getirecekler. onlarla hemen bu e-mail ile iletişime geçin Ayrıca Mevcut, Whatsapp İletişim +1 321 522 0819 size finansal özgürlük ve mutluluk getirecekler. onlarla hemen bu e-mail ile iletişime geçin Ayrıca Mevcut, Whatsapp İletişim +1 321 522 0819
    Email: info_ramsayloaninvestment@yahoo.com

    YanıtlaSil
  38. Bir veteriner hekim olarak söylüyorum sizin anlıycağınız dilden konuşacağım gerci arkadaşım çok guzel yazmış ben sizin meslekten olsaydım para bile almazdım adiler serefsizler ne guzel istanbul macan yetiyosa olsaydın yerse? Demekki o zeka azim ve sorumluluk dsiplin sende yok 1 sene hazırlık 5 sene okul 0.1 puanla okulu uzayanlar vs... dogudugumdan beri hayvanseverim sokakta gordugum herhayvani kuccukken bende goturdum babam masrafini odedi.egitim hayatimiz boyunca okulda çalışıyoruz ücretsiz ayrica nobetlerde yemek bile vermiyorlar 14 saat öğrencinin hele ki veteriner öğrencinin masrafi cok olur eldiveni steteskopu botu önlüğü hepsini kendimiz alıyoruz.kolay yetismiyoruz yani biz de insaniz evlenmek cocuk buyutmek emeklerimizin karslgni almak istiyoruz zaten sevmeden bitirilicek katlanicak bir yer degil ole degil diyorsan 1 ay o ogrencilerin yaptgni yap bakalim.ozel klnikler ayakta kalcak sekilde kendini korumalıdır ha adam o ay cok artidadir yapar yapiyor zaten baska kim yapar sen sokakta operasyon olmasi gereken insanı bul bir hekim ameliyat etsin ozel bir hastanede kapis etmez anladin mi basti mi beynin.simdi bu meseleyi turkiye boyutlarindan disari cikaralim for example kanada hayvan sahiplenenlere kredi olmasi sarti var klniklerde devlet kredi veriyor ucreti odenmeden hic bisey yapilmiyor sigortalari var hayvanlarin.sokak hayvanlari avrupa bir arastir 6 ay icinde sahiplenilmeyen hayvanlara otenazi yapılıyor.birtane kedi köpek goremessin avrupada belediyedeki arkdslarmiz canla başla kapasitelerinin cok ustunde çalışiyorlar alim yeterli degil.madem hayvanlarin refahini savunuyorsunuz o zaman size tavsiyen veteriner hekimlerinkinide savunun cunku sorun ancak bole cozulur cunku veteriner hekimler sizin sandığınız gibi eylemelere katilcak basi bos zamani bol insanlar degillerdir ama sizin cabalariniz onlari daha motive eder ve destek v
    erirler.cogu veteriner hekim hayvanin masaya ciktigi anda hayvanseverligini torpuler yoksa ona bir enjeksiyon bile yapmaya kiyamaz saygilarimla...

    YanıtlaSil
  39. En iyi ve en kazançlı seçeneğin Bulut Madenciliği olduğunu düşünüyordum (Bitcoin yatırım uzmanı çevrimiçi). Ancak otantik ve güvenilir bir Madenci veya komisyoncu bulmak bir zorluktur. Kendi anlayışıma göre en iyi çözümü bulmalıyız çünkü bir işletme veya yatırım şirketi hakkında çok fazla araştırma yaptığınızda, yaptığınız kesintiden o iş veya yatırımla ilgili deneyimleri hakkında farklı insanlardan birçok bilgi elde edeceksiniz. Artık hangi işlemi yapacağınıza karar verebilirsiniz. 72 saat içinde 10.000 $ 'dan fazla ve günde Minimum 1000 $' dan ve kayıt ücreti ve ön ödeme olmadan haftalık 50.000 $ değerinde bitcoin karı kazandım. Ayrıca tavsiye bonusları da vardır. Daha fazla bilgi için +44 7451 272215 numaralı telefondan whatsApp üzerinden müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilir veya web sitesine göz atabilir ve bu avantajlardan yararlanmak için https://cryptoforex345.com/ adresine kaydolabilirsiniz.

    Not: Kayıt yok, ön ödeme yok.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba, dünyanın her yerinden izleyiciler. Bugün dünyadaki herhangi bir ATM'de kullanılabilecek boş bir ATM kartı satın alan herkes için iyi haber. ATM'leri hacklemek için kullanılabilecek özel programlanmış ATM kartlarımız var. ATM kartları, mağazalarda ve şubelerde ATM'lerden nakit çekmek veya kart çekmek için kullanılabilir. Bu kartları dünyanın her yerinden ilgilenen tüm müşterilere sunuyoruz. Bir ATM kartını çekmek için günlük limit 5.000 $ ve mağaza içi harcama limiti, aradığınız kartın türüne ve ihtiyacınız olan ATM kartı sayısına (en az 5.000 AA aralığında) bağlı olarak 55.000 $ 'dır. ) 15 milyon ... USD SINIRSIZ THOMAS HACKERS'ımızla mali sorunlardan kaçının, borç yöneticisi veya mali sıkıntı içinde olan biri olmayın. Bu nedenle finansal sorunlarınıza hızlı bir çözüm bulmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Mali açıdan istikrarlı olduğunuzda onur duyacağız. Sertifikalıyız ve gizliliğiniz bizim için% 100 güvenlidir. Mali sorunlarınız için endişelenmeyin. Diğer çevrimiçi bilgisayar korsanlığı hizmetlerine ihtiyacınız varsa, bunları her zaman, her yerde sunuyoruz. E-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaşın: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Merhaba
    THOMAS FREDDIE HACKER kısıtlama olmaksızın
    E-posta thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çağrı / SMS: +1 (985) 465-8370
    Slogan: En hızlı ve en güvenilir hizmeti sunuyoruz.

    YanıtlaSil
  41. Krediye mi ihtiyacınız var? Mali bir krizde misiniz veya kendi işinizi kurmak için paraya mı ihtiyacınız var? Borcunuzu kapatmak, faturalarınızı ödemek veya güzel bir iş kurmak için krediye mi ihtiyacınız var? Kredi notunuz düşük ve yerel bankalardan ve diğer finans kuruluşlarından sermaye kredisi almakta zorlanıyor musunuz? İşte Kurumumuzdan kredi alma şansınız. Bireylere aşağıdaki amaçlar ve çok daha fazlası için kredi sunuyoruz. Bireysel Kredi, İş Genişletme, İş Kurma, Eğitim, Borç Konsolidasyonu, Sabit Para Kredileri. %3 gibi düşük bir faiz oranıyla kredi sunuyoruz. E-posta yoluyla bugün bize ulaşın: protonloan2020@hotmail.com VEYA Çağrılar ve WhatsApp: +1 (204) 410-2623

    YanıtlaSil
  42. Krediye mi ihtiyacınız var? her türlü krediyi %3 faiz oranıyla sunuyoruz. İlgileniyorsanız, daha fazla bilgi için bugün e-posta yoluyla bizimle iletişime geçin. E-posta : protonloan2020@hotmail.com Mobil/Whatsapp : +1 (204) 410-2623

    YanıtlaSil
  43. I am the sole (Direct) mandate to several genuine efficient providers for lease/sales BG/ SBLC and other financial instruments, at reasonable prices, Issuance by top AAA rated Bank in Europe.Issuing Bank: HSBC Bank London, Barclay's bank London, Credit Suisse and Deutsche Bank Frankfurt.Presently, we focus on BG/SBLC for Lease and Sale transactions, However, our Lease BG/SBLC is 4%+2% and Sale at 32+2%. Should you find this interesting and acceptable? Kindly, contact us and we shall review and respond with DOA within 48hrs maximum. Please request for full procedure details if interested. For further inquiry contact:
    Stacy Gabriele
    Contact: nrfinanciials@gmail.com
    Skype ID: stacygabriele07@gmail.com
    WhatsApp: +12098004843

    YanıtlaSil
  44. We are direct providers of Fresh Cut BG, SBLC and MTN which are specifically for lease, our bank instrument can be engage in PPP Trading, Discounting, signature project (s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects.

    Fresh Cut BG/SBLC Lease Price: 4% + 2%
    Fresh Cut BG/SBLC Purchase Price: 32% + 2%

    Should you find this interesting and acceptable? Kindly, contact us and we shall review and respond with draft Contract/MOU within 48hrs maximum.

    Please request for full procedure details if interested.

    For further inquiry contact:

    Email: inquiry.trustedfinanceplc@gmail.com

    Skype : inquiry.trustedfinance@gmail.com

    Name: GARVAN MAIREAD

    Whatsapp : +17329300338We are direct providers of Fresh Cut BG, SBLC and MTN which are specifically for lease, our bank instrument can be engage in PPP Trading, Discounting, signature project (s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects.

    Fresh Cut BG/SBLC Lease Price: 4% + 2%
    Fresh Cut BG/SBLC Purchase Price: 32% + 2%

    Should you find this interesting and acceptable? Kindly, contact us and we shall review and respond with draft Contract/MOU within 48hrs maximum.

    Please request for full procedure details if interested.

    For further inquiry contact:

    Email: inquiry.trustedfinanceplc@gmail.com

    Skype : inquiry.trustedfinance@gmail.com

    Name: GARVAN MAIREAD

    Whatsapp : +17329300338

    YanıtlaSil
  45. Nice day ! Here's a quick note to all of our valued customers applying for credit. We currently have a loan offer program with an affordable loan interest rate of 6%.

    Contact: info_calhardmoney@aol.com

    YanıtlaSil
  46. Good Day am Susan Matteucci, İcra Direktörü, The Loan Fund, devam eden büyümemiz için bir kredi limiti sağlayarak şirketimize inanılmaz derecede yardımcı oldu, This Loan Fund şirketi olmasaydı ne yapardık bilmiyoruz. Bizi gerçekten kurtardılar, maddi durumunuz varsa bu şirketle (credit-suisse147@hotmail.com) aracılığıyla iletişime geçin

    YanıtlaSil

  47. Buy verified european passport, id cards,visas,driver's license (whatsapp : +237673528224)

    Get Your Digital COVID-19 Vaccination Card

    YanıtlaSil
  48. Adım, Bayan Cathrin Adams. ABD'de yaşıyorum, tüm kredi arayanları çok dikkatli olmaları konusunda uyarmak için bu aracı kullanmak istiyorum çünkü her yerde dolandırıcılar var. Birkaç ay önce finansal olarak zorlandım ve çaresizliğim nedeniyle birkaç çevrimiçi borç veren tarafından dolandırıldım. Bir arkadaşım beni çok güvenilir bir borç veren tanrı korkusu olan bir şirkete yönlendirene kadar neredeyse umudumu yitirmiştim, bana kredi Kredi Kuruluşları adı verildi ve dört banka günü altında herhangi bir stres olmadan 115, 000 dolarlık teminatsız kredi verdi. Herhangi bir krediye ihtiyacınız varsa, sadece e-posta yoluyla onunla iletişime geçin. loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999 Bu aracı, bu sahte kredi verenlerin ellerinde yaşadığım cehennemden dolayı tüm kredi arayanları uyarmak için kullanıyorum. Ve düşmanımın bile, o sahte çevrimiçi borç verenlerin ellerinden geçtiğim bir cehennemden geçmesini istemiyorum, ayrıca bu bilgiyi bir kez krediye ihtiyacı olan diğerlerine de iletmeme yardım etmeni istiyorum. Ayrıca Bayan Julian Hoffman'dan da kredinizi aldım, Tanrı'nın ona uzun ömür vermesi için dua ediyorum. Tanrı, hayatımda yaptığı iyi şeyler için onu sonsuza dek korusun. Bayan Cathrin Adams
    şu adresten iletişim kurun: loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999

    YanıtlaSil
  49. Herkese selam. Kredi Kredi Kuruluşlarından kredisini almış kişilerin yorumlarını gördüm ve onların tavsiyesi üzerine başvurmaya karar verdim ve birkaç saat önce kendi kişisel banka hesabımda talep ettiğim toplam 30.000$'ı teyit ettim. Bu gerçekten harika bir haber ve gerçek krediye ihtiyacı olan herkese e-posta yoluyla (loancreditinstitutions00@gmail.com) başvurmalarını tavsiye ediyorum, onlara WhatsApp (+393512114999) üzerinden mesaj atmaya karar verebilirsiniz. İstediğim krediyi aldığım için mutluyum.

    YanıtlaSil
  50. Bu, hem Endonezya'dan hem de Malezya'dan ve ötesinden çok sayıda insana yardım edebilen şirketten, farklı yaşam alanlarından ve farklı iş kategorilerinden çeşitli insanlara yardım edebildik Kredi sağlayabildik Bu şirketteki neredeyse tüm kredi başvuru sahiplerine ve herhangi bir şekilde bizden şüphe duyuyorsanız, sizi bizden kredi almış çok sayıda müşteriye yönlendireceğiz, böylece aklınızdaki tüm şüpheleri silebilirsiniz.

    Hem iflas edenlere hem de her türlü işlerini finanse etmek için ek sermaye arayanlara yardımcı olabildik. Bu şirkette ilk günden bugüne kadar en büyük önceliğimiz, bu şirketteki tüm kredi arayanların haklarını almalarını sağlamaktır. krediler ve bu şirketteki tüm kredi arayanların neredeyse %100'ünün kredilerini almasını sağlayarak buna çok bağlıyız.

    Şirket___[İSKANDAR LESTARI KREDİ ŞİRKETİ]
    e_mail__________[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp___[+6282274045059]

    YanıtlaSil
  51. Herkese merhaba, ben Abdur Razzaq Los Angeles'ta yaşıyorum, faturalarımı ödeyemediğim için bizi evden kovduklarında Kredi Kredi Kuruluşlarından kredimi nasıl aldığıma dair bu harika tanıklığı paylaşmak istiyorum. , çeşitli çevrimiçi şirketler tarafından soyulduktan ve bankam ve ziyaret ettiğim diğer kredi birlikleri tarafından kredi reddedildikten sonra. Çocuklarıma ev sahibi bakmış, ben sokakta yalnızdım. Bir güne kadar beni Kredi Kredi Kuruluşlarıyla tanıştıran eski bir meslektaşımı görmezden geldim. İlk başta ona çevrimiçi olarak başka bir kredi alma riskini almaya hazır olmadığını söyledim, ancak kredimi onlar için aldığını söyledi. Bir kez daha düşündüm, ödevim nedeniyle aldım, sınava girdim ve kredi için başvurdum, şansıma (loancreditinstitutions00@gmail.com) 50.000,00 $ kredi aldım. Risk almaktan ve krediye başvurmaktan mutluyum. Çocuklarım bana geri döndü ve artık bir evim ve bir işim var. Tüm umudumu yitirdiğimde hayatıma anlam katan Kredi Kredi Kuruluşları'na sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Onlarla WhatsApp (+393512114999) aracılığıyla da iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  52. Merhaba, borç konsolidasyon kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. mi arıyorsunuz? Ben özel bir borç verenim, şirketlere ve bireylere% 2'lik düşük ve makul faiz oranlarıyla kredi veriyorum. E-posta adresi: christywalton355@gmail.com

    YanıtlaSil